Terepfutós intervall..

Ma reggel 6-fél7körülre terveztem a kelést, hogy még reggel legyen időm elmenni futni, mert gondoltam este 7kor már nem nagyon lesz kedvem. Hát ebből az lett, hogy nyomkodtam a szundit fél8ig..:D De nemvoltgáz, mert kitaláltam hogy na akkor én az udvarban fogok futkosni és lenyomok egy runkeeper-ben levő intervallum edzést. Felöltöztem szépen és mentem is ki futni. A kutya szerintem idiótának nézett, legalábbis az arcáról azt olvastam le, ahogy fel-le futkostam.  Elindítottam a programot, ami abból állt, hogy 1perc sprint, 1,5perc lassabbtempó. Nemtom miért, de valamiért 5-6perc után ez leállt és aztmondta, hogy vége a programnak :O Néztem hogy wtf? Hát mondom jólvan, akkor újra indítom..:D Így 2részletben van meg a mai futás, de összességében 4,13km-t futottam. Az első körben 5:44 alatt 1,11km-t átlag 11,6km/h sebességgel, utána pedig 21:33 alatt még 3,02km-t átlag 8,4km/h sebességel. Hát kifutkároztam magam azt megkell hagyni. Ráadásul terepen, mert az udvarunk nem betonos, hanem füves…:D Jóóóó volt, szerintem keddenként ez lesz beiktatva reggelre, mivel ilyenkor úgysincs olyan sok időm.

A kaja szempontjából ma ügyes voltam végre. Ígykell szépen a hét további részében is. Bár péntekre buli van tervezve, jön barátnőőm úgyhogy akkor inni fogok vele. Nagyon rég nem ittam már komolyabban 1pohárnál többet, szóval most ezt engedélyezem magamnak..majd annyival visszafogottabb lesz a napközbeni kajálás. Egyébként már előre látom, hogy kb 2pohár után már vigyorgok majd mint a hülyegyerek, de sebaj 😀 Na meg az aznapi  kalóriabevitelt úgyis letáncoljuk este : )) Már tökvárom, rég voltam már táncolni 😀

Holnap megint fél5kor kelés juppiii…remélem átvészelem a napot zaba nélkül…de miért is ne vészelném? Kemény leszek..

A mai kajálás így nézett ki:

Na mára ennyi, mert épp úgy sikerült valakinek felbasznia az agyam, hogy fúúúúdeidegesvagyok…:@

Reklámok

2 thoughts on “Terepfutós intervall..

  1. szia.sikertörténet oldalon találtam meg a Te történetedet is és onnan jutottam el erre az oldalra.nagyon jól csinálod.sok kitartást kívánok ezekhez az utolsó kilókhoz szerintem ez a legnehezebb,rajtam “csak” 5-10 kg felesleg van de nem olyan könnyű mint gondolnám.ezért is szeretnék érdeklődni,hogy az itt lévő napi kajabeviteles táblázatot Te készíted vagy van program,amibe beütve megadja az ételek tápértékét?(lehet hülye kérdés,de nagyon megtetszett,így erősebben szembesülök én is a kis néha néhai kilengéseimről)
    üdvözlettel:andi

Vélemény, hozzászólás?

