Páff..hétfő.

A mai napról röviden csak annyit, hogy ma sem voltam az ügyesség mintaképe. A kajálás picit túlment a határon, bár még nem vészes. Viszont futni lusta voltam, valahogy ma nagyon fáradtnak éreztem magam. Nemhiába, a fél7kor kelés nemfincsi. Azért erőtt vettem magamon és egy kis mozgást beiktattam mégis. Mondjuk inkább egy kis átmozgatásnak, mióta a vállam szar azóta úgyse nagyon csináltam ilyet.

Szóval a mai nap ígynézett ki:

A mozgás abból állt, hogy: 2x 100 hasprés úgy, hogy a lábam fentvolt egy széken, utána Réka edzéskártyáiról az 1-2-3-5ös vádligyakorlatok, 4×30 illetve 4x50es ismétlésszámmal. Ezenkívül volt még 50db guggolás, szépen lassan szabályosan, aztán pedig 2×25 hátonfekve páros lábemelés(jókis hasizomgyilkoló:D) Szóval nem mondom, hogy agyon dolgoztam magam, mert azért egy futással nem ért fel, de a semminél mégiscsak több. Holnap már tutira futok, leszarom a fáradtságot..:P

Nemtudom mit írhatnék még, Linda sütije nagyon fincsi lett 😀 Én csokipudinggal csináltam, illetve egy kis kókuszereszeléket is raktam bele(legközelebb nem kell,mert tökre nem éreztem). Omnomnom…holnap tízóraira ilyet viszek suliba..:D A ShapeShifter féle palacsinta(nála gofri) is fincsi lett, bár én liszt helyett fehérjeport használtam. Nyamm 🙂 Holnapra már kitaláltam a menüt, szóval holnaptól jókislánykodás van, mert ma elcsábított ebédnél egy kis plusz krumpli..ejnye. Az az igazság, hogy már kezdem megszeretni ezt a mostani kinézetet ami van, azért is vagyok magammal engedékenyebb kaja és edzés terén is. Persze tudom, hogy nemkéne, mert van még mit alakítani azért…látom énis. Csak azért na, élvezem hogy végre nem vagyok bálna 😀 Akkoris ha még visszavan 1-2-3kg addig, ameddig számomra tökéletes lesz az alakom..:)

Holnap reggel futásra fel! 😛

2 thoughts on “Páff..hétfő.

  1. helllo 🙂 írhatnék neked egy mailt? lehet, hogy béna vagyok, de nem találtam kontakt címet. Ha írsz egy üres mailt a kommentnél megadott címemre, akkor az nekem tökéletes 🙂

Vélemény, hozzászólás?

