Ötödik mérés(16.hét)

Csak úgy pörögnek a hetek, tök gyorsan megy mindegyik, a kilók meg szépen csordogálnak lefelé. Tökjóóóó 🙂 Hát lássuk a kegyetlen valóságot..:P

Súly: 66,3kg

BMI: 22,4

Mell:92cm

Kar:27cm

Comb:55cm

Csípő:86,5cm

Derék:68cm

A múlt hónaphoz képest 2,5kg-mal lettem kevesebb. Ez teljesen jóó! 🙂 Nem is akarok gyorsabb fogyást, úgyis az az igazán tartós, ami lassú. Na meg ugyebár nem hajt a tatár….nekem csak az a lényeg, hogy elérjem az álomsúlyomat, nem az, hogy mindezt 2hét alatt tegyem. Egyszóval elégedett vagyok. A centikben nincs olyan nagyon látványos változás, bár azért kicsi van szerencsére. Igazából lassan szerintem elérem azt az állapotot, hogy a csípőcsontomból nemtudok lefaragni és a derekam is akkor lesz kisebb, ha kiveszek 1-2bordát..:D De sebaj, akkoris van változás és ez a lényeg. Egyszer a kilókban, egyszer a centikben…:) Boldog vagyok, nemsokára elérem a kívánt súlyt. Bár persze azt tervezem, hogy most 62-63kg-ra lemegyek, aztán a súlytartással úgyis visszajön 1-2kg és úgy tökéletesen jó lesz a 65kg. Persze addig még bármi változhat, de nem akarok azért teljesen elfogyni..:D

Később jövök a mai részletekkel, addigis szép napot mindenkinek! 🙂

Reklámok

8 thoughts on “Ötödik mérés(16.hét)

  1. Hű, nagyon szép eredményeket értél el! Hajrá-hajrá! 🙂 És ami külön tetszik, hogy sose nyavalyogsz azon, hogy éhes vagy meg kevés a kaja, és mért nincs itt most kéznél egy dobostorta vagy egy féldisznó…! Fejben teljesen át vagy állva, és azt hiszem, ez benned az igazán különleges!

    • Köszönöm, nagyon jól esik amiket írtál. Igazából tényleg nem is vagyok általában éhesek, mivel nem éhezek hanem tudatosan táplálkozok(vagy legalábbis próbálok:D). Azért néha jólesne egy kis nasi..főleg ha barátom épp mellettem eszi a csokit,kukoricát stb., dehát valamit valamiért ugye..:)

Vélemény, hozzászólás?

