Vééégre csütörtök! :)

El sem hiszem, hogy végre csütörtök és végre itthonvagyok 😀 Ez a mai nap egész gyorsan elment, bár kicsit álmos vagyok a korai keléstől.

Ugyebár 5:45kor keltem, 6tól kb már tornáztam is, a mai edzés Enikőtől a Combformáló gyakorlatok és a Farizom gyakorlatok (ezt súlyzó híján simán csináltam..) voltak. Mindegyikből 2kör volt előírva, ennyit is csináltam, de többre nemis lett volna időm, mivel ez is így bemelegítéssel, nyújtással együtt kitett 50percet. Jól esett, érzem a fenekemet, de nemis baj…kerekedjen csak! 😀

R:  kakaós zabkása: 40g zabpehely(143,6kcal), 150g natúrjoghurt(58,5kcal), 2ek. csokis pudingpor(~50kcal),folyékony édesítő, fahéj…összesen: 252,1kcal  34,94g ch

T: 95g Fitt csokis croissan, 1kávé üresen…összesen: 245kcal  26g ch

E: 215g pulykamellfilé(223,6kcal), 120g párolt zöldség(66,1kcal), 195g főtt bulgur(161,8kcal)…összesen: 451,5kcal   58,45g ch

U: 200g sav.káposzta(40kcal), 215g s.répa(75,25kcal), 115g retek(17,25kcal), 105g sav. ubi(62kcal)…összesen: 158,5kcal  28,76g ch

V: fehérjeturmix vízzel…összesen: 110kcal 0,7g ch

Napi összes: 1217,1kcal   148,85g ch….hm a kcal kevés a ch meg ahhozképest sok..hátvéglis a reggeli meg a tízórai is elég ch dús volt…nasebaj..attólmég ma ügyesen kajáltam sztem..:)

Mára ugyebár terveztem egy futást…hátezt sztornózom és átteszem holnapra úgy döntöttem, elég álmos vagyok a reggeli koránkelés miatt, na meg úgy alakult, hogy Adrián előbb hazaér elvileg munkából és mivel ma vagyunk 10hónaposak gondoltam akkor gyorsangyorsan megyek hozzá és szanszéjjel szeretgetem 🙂 Mellékesen hideg is van meg kicsit fúj a szél….najó hülye kifogások mondhatjuk azt is, hogy egyszerűen ma lusta vagyok. De holnap már tényleg nem lesz kifogásom, megyek futni…először mondjuk sztem még az 5km-es távot futom, nehogymár a sok kihagyás után egyből szar eeredménnyel indítsam a 6km-t…:P Aztán majd szép fokozatosan visszalendülök.

Esetleg ha Adriánt rá tudnám venni, akkor ma lemehetnénk kéziedzésre, elvileg még úgyis erősítenek a fiúk ésakkor énis bohóckodnék ott valamit..Ha lemegyünk akkor holnap úgyis írok róla, hogy miket csináltam még..:)

Apropó erősítés. PrettyWitch ajánlotta a fegyencedzést, hát gondoltam most úgyis több csajszinál olvastam, hogy elkezdték csinálni…ergo letöltöttem szépen énis a könyvet. Belenézegettem már, de nem olvastam végig csak belekezdtem. Szerintem jövőhéttől, vagy azutáni héttől elkezdem ezeket énis. Amikor végzek a könyvvel, majd akkor.  Elsőre úgytűnnek a gyakorlatok, mintha nemlennének nehezek, na de a többiek blogját olvasva ez itt az átverés, mert ha rendesen csinálja az ember a gyakorlatokat akkor igenis nehéz és fárasztó 🙂 Kíváncsi leszek!

Holnap végre hajfestéééés megint jön a csokibarna, mert már eléggé le van nőve, csak múlthéten nemvolt rá időm…Meg főzőcskézés is lesz holnap, bármég nemtudom konkrétan mit eszek, csak azt, hogy van egy pulykamellfilém..:D

Reklámok

3 thoughts on “Vééégre csütörtök! :)

  1. Szia!!

    Szeretnék gratulálni neked sok mindenért! 🙂 Kiváltképpen azért,mert kitartó vagy! 🙂 nem utolsó sorban meg azért, mert ezzel a bloggal sok fiatal és nem fiatal embernek adsz erőt, tudást és hitet. 🙂 Sorolhatnám még, de azt hiszem, pontosan érted mit szeretnék mondani. Külön Köszönöm, a recepteket, és edzéseket, sok új dolgot fedeztem fel bennük. Én ugyan még a fogyás elején tartok, de remélem pár hónap elteltével, hasonló eredményeket fogok tudni leírni, ami a -kilókat illeti. Szóval hajrá, csak így tovább!!!! Üdv, Dorottya

    • Nagyon szépen köszönöm, örülök hogy ezeket mondod, nagyon jól esik. Az elején nem gondoltam volna, hogy sokan fogják olvasni ezt a blogot, de egyre több és több visszajelzést kapok, hogy tényleg olvassák. Így még nagyobb kedvet érzek ahhoz, hogy írjam, na meg persze ez nekem is erőt ad. Remélem te is eléred azt az álomalakot, amit célul tűztél ki magadnak. Sok sikert a továbbiakban! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

