Péntek?Pedigmintha szombatlenne..:O

…Pedig még csak tényleg péntek van. De ez rohadtul nem az én napom. Ma miután hazajöttem a reggeli vásárolgatásból, kb 9-fél10kor sikerült reggelizni, szal kicsit elcsúsztam. Bár most nem délelőtt tornáztam, úgyhogy behoztam a csúszást, ugyanúgy voltak a kajálások kb, ahogy szoktam. Viszont reggeli után nekiálltam begyúrni egy adag pogácsának való tésztát. Holnap legjobb barátnőmnek lesz meglepi szülinapi bulija és a pasija megkért, hogy gyártsak már egy adag pogit. Hát mondom jó, de most csakhogy még véletlenül se egyek bele, full fehérlisztes, piros zsírostejfölös, egyáltalán nem sovány sajtos verzióban csináltam. Igazából nemis pogácsa lett, mert szaggatni lusta voltam, inkább kinyújtottam, megkentem az egészet tojással, rászórtam a sajtot és felvágtam pizzavágóval kis rudakra. Szóval sajtos rúd lett nem pogácsa, de az íze biztos ugyanolyan fincsi..:D Viszont ezzel elszarakodtam egy darabig, közben összedobtam az ebédemet is, ami nagyon fincsi lett(fel is tettem a receptek közé :P) Gondoltam amíg kel a poginak való megcsinálom holnapra a minipalacsintákat is. Hát most valahogy nagyon nem akartak összejönni, szerintem túlsok vizet raktam hozzá és egy nagy fos lett…szóval ronda, de finom kb. 😦 Szarni rá, attólmég viszem holnap, valami kaja csak kell…:D Annyira felbasztam magam a palacsintán, hogy majdnem úgyvoltam vele, tornásszon ma akinek 6anyja van. Először aztmondtam anyának, hogy figyelje a sajtos rudakat én elmegyek tornázni, 5perc múlva visszamentem a konyhába, hogy mégse…álldogálltam ott egy darabig, aztán úgydöntöttem hogy basszus de mégis tornázni kell..:D Szóval megcsináltam akkoris, ahhoz képest hogy nemvolt kedvem, megint lenyomtam 50percet..:D 1150g-os lábsúly felcsatol és hajrá! Enikő mai edzéstervében Villám alakformálásból és Belsőcomb gyakorlatokból is 1-1 kör volt, na én csináltam 1kör villám alakformálást és 2kör belső combot. Ez így elég kevésnek bizonyult, konkrétan csak 20perc volt bemelegítéssel-nyújtással együtt. Utána Réka 5percesei közül megcsináltam a csípő-popsi részt mindkét lábra, ezután a hasizmot. Gondoltam keményítsünk kicsit, az egyik lábamról a lábsúlyt átcsatoltam a másikra, szóval mostmár 2300g volt 1lábon és úgy is megcsináltam mindkét oldalra a csípő-popsi részt. Levezetésképp pedig mégegyszer az 5perc hasizom. Így kijött mára az 50perc, nem mondom, hogy agyonhajszoltam magam, de nemis akartam. Elvégre holnap azért 6órán át tornák lesznek, meg mindenféle…azt is bírni kéne valahogy. Ergo nemakartam ma agyonfárasztani magamat, hogy holnap nebírjam rendesen csinálni a dolgokat. Nagggggyon várom már 😀

R: 145g joghurtos zsemle(312,2kcal), 23g fittness vajkrém(38,18kcal), 14g saga selyemsonka(17,08kcal), 30g kígyóubi(3,3kcal), zöld tea…összesen: 370,76kcal 51,04g ch

T: babakaja/íze: tejbegríz babakeksszel, kíváncsi voltam mitesznek ezek a törpék:D/(161kcal), U1 epres joghurt(76kcal), 1mini protein palacsinta(24,85kcal)…összesen: 262kcal  36g ch

E: 500g zöldséges rakottasösszesen: 433kcal   26,5g ch

U: szerintem kimarad, vásárolni leszünk épp..:D

V: fehérjeturmix(1,5dl víz,1dl 1,5%os tej=50kcal+3kanál turmixpor 110kcal)összesen:160kcal 6,7g ch

Napi összes: 1225,76kcal   120,24g ch

Reggel a fél8as busszal indulok Pécsre. Felszerelkeztem már, ottlesz nálam a palacsinta, viszek sztem egy zacsi abonettet, fehérjeturmixot, protein szeletet, na meg persze ásványvizet. Ott meg tuti venni fogok valami update péksütit, mert már tök régóta megakarom kóstolni, milyenek is azok, másabbak-e mint a rendes vagy nem. Nagyon rápörögtem a holnapra, szerintem nagyon jóóóó lesz! Juhííí 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s