Lájti torna..

Nos, a mai nap csak lájtos tornzás volt. Igaz, az előző bejegyzésben írtam, hogy ha futni nemismegyek (marhahidegvan..:S), azért biciklizek vagy elmegyek úszni. Igazából ha már úszni mennék, annyit kéne sétálni, hogyannyi erővel elmehetnék futni is..:D Viszont, biciklizni meg most valahogy nem akaródzik…Tegnap szerintem meghúzódott a combhajlító izmom, vagy nemtudom, de fáj. Na meg izomlázam is van, bár az nemigazán érdekelne…a combhajlító izom zavaróbb. Egyébként is szoktatnom kell magamat kicsit ahhoz, hogy így suli mellett kevesebb edzés lesz. Ugyebár kiesik a kedd-csütörtöki asszonytorna, de a hétfő-szerda-pénteki futásokat igyekszem tartani. Csak legyen már jobb időőőőőő….TAVASZT AKAROK!

Egyébként a hasam még mindig fáj egy kicsit….mikor múlik már el?…-.-‘

Szóval a mai torna..Lábsúly felcsatol és Enikővel kezdtem, 3kört lenyomtam a Comp-popsi step edzésből…ez bemelegítéssel, nyújtással együtt volt kb 30perc. Közben megjött az email az új edzéstervről amúgy, szóval így a mai edzéstervnek csak a felét csináltam tervszerint. Egyébként is comb lett volna, de egy másik videó..hátmost ígyalakult, holnaptól a februári edzéstervet nyomom. Az már kicsit komolyabb, mint a kezdő edzésterv 🙂 Tehát Enikő után lenyomtam 1x60mp statikus alkartámasz 1×30-30mp jobb bal oldali statikus tartást, ezután Réka 5perces hasizom edzését, mégegyszer 1x60mp statikus alkartámasz 1×30-30mp jobb-bal oldali statikus tartás és megint Réka 5perces hasizom edzését. Mivel Enikő edzéstervében a comb mellett ma vádli intervallum edzés is írva volt, hát lenyomtam abból is 3kört. Így lábsúllyal már megéreztem rendesen, nemúgy mint múltkor szombaton. 😀 Így ma kb 55-60percet tornáztam.

Holnaptól ugyebár új edzésterv, ebben az edzéstervben már minden napra 2különböző izmot megdolgoztató gyakorlatsor van. Szóval minden napra 2 Enikős videó…ahogy nézegettem ez a 2videó általában kitesz majd 45percet, viszont én még tuti fogok mellé csinálni valamit mindig, így kiegészítem 1órára. Oké, hogy kevesebbet tudok majd edzeni suli mellett, meg nemjárok külön tornára, de azért na..csinálni kell rendesen 😀

Amúgy rendes hiányzik már a futás, de nem akarom megkockáztatni egy jó kis megfázás összeszedését kint a hidegben. Ilyenkor jólenne egy futópad..Pedig kíváncsi vagyok, hogy a 6,63km mennyi idő alatt menne, de ez a hideg tuti csak hátráltató tényező lenne. Még bent is fázok, nemhogy kint..:O 😀

Vélemény, hozzászólás?

