Keddddvan…

…és hasfájás is még egy picit. De megint egy fokkal jobb, mint tegnap volt. Mostmár lassan csak elmúlik ez..:P

A mérésről már írtam ugyebár postot, mondtam én, hogy nemlesz még annyi sem mint múlt héten 😦 Viszont a 2héttel ezelőtti eredménynél szerencsére nem több…szóval konkrétan ezzel a szombattal 2hét munkáját sikerült elbaszarintani. Sebaj, megesik az ilyen….de többször nemfog. Keményen előre. Bár igazából most suli miatt érdekesen fognak alakulni a kajálások, de majd próbálok minél ügyesebben csinálni mindent. Még jóhogy csak 3nap suli van, a többi napon majd tudok rendesen figyelni a dolgokra. Fél év és végzek, aztán az egész nyár előttem lesz, hogy 100%os formába lendüljek és büszkén mászkáljak a strandon, ne törölközőbe csavarva. Na meg rákell állni a nyelvvizsgára és arra, hogy valamiből pénzem is legyen..ergo munkakeresééés:D Egyébként tök várom már…aztán lehet majd rájövök, hogy nemkellett volna..de majd kiderül 😛

R: rántotta: 3tojás(204kcal), 12g vöröshagyma(4,68kcal), 1sz. csirkemellsonka(13,43kcal), 5g erős pista( 2,5kcal), 4db abonett(60kcal), 50g kígyóubi(5,5kcal)…összesen: 290,11kcal  15,686g ch

T: kakaós-kókuszos zabkásaösszesen: 288,1 kcal   26,46g ch

E: 255g sajtos-túrós hekk(250kcal), 245g párolt zöldség(118,25kcal), 85g krumpli(72,25kcal), Müller Diät cseresznyés tejberizs(164kcal)…összesen: 604,5kcal   65,33g ch

U: 3db puffasztott rizs(105kcal), fehérjeturmix: 2dl tej(90kcal), 2dl víz, 3kanál turmixpor(110kcal)…összesen: 305kcal   32,2g ch

V: ezmakimaradt,vagyinkább egybevettem az uzsival..:P

Napi összes: 1487,71kcal   139,676g ch….nahhh alakul ez…ígymár tetszik 🙂

A tornát már letudtam mára, szerintem nemis írok külön bejegyzést róla, inkább most ide. Az esti tornáról úgysem írnék semmi extrát.

Szóval ma felcsatoltam a lábsúlyomat és megintcsak Enikővel kezdtem, Karizom edzés gumiszalaggal…ami nekem megint 2kg-os súlyzóval volt. 3kör volt a haladó edzéstervbe írva, de én most 4kört csináltam, így bemelegítéssel nyújtással együtt kb 28perc volt. Meg is éreztem a karomat eléggé 😀 Utána 1x60mp statikus alkartámasz, 1x-30-30mp bal és jobb oldali statikus tartás, majd a Napi 8 perc hasizom torna, ezután pedig megint 1x60mp statikus alkartámasz, 1x-30-30mp bal és jobb oldali statikus tartás. Végül Réka 2008-as Napi 20perc dvd-jéről csináltam meg a csípő-popsi részt. Hát ezután is éreztem rendesen a fenekemet..:D De nemis baj, legalább jól megdolgoztattam. Így ma kb 60percet tornáztam. Este meg ugyebár még az asszonytorna.

Holnap jó lenne már futni, de estére baszki -15fokot írnak ide Paksra..:S Nemtudom hogy lesz ez, nem akarok szanaszéjjel fagyni, de futni kéne mert azért nem ugyanaz a biciklizés mint a futás. Nagyonnem. Holnap még kiderül, hogy milesz…na meg persze ha nemfáj a hasam, akkor valszeg több késztetést érzek majd futni, mint hasfájósan..:P

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s