Amikor nincs kedvem jobban megy?:D

Úgy tűnik igen, mert ma nagyon nem volt kedvem futni(el is gondolkodtam rajta, hogy kihagyom…), mégis 35perc alatt sikerült megtennem az 5,12km-es távot. Tök boldog vagyok, egyre jobban sikerül a futás, nemis fáradok el annyira, mint a legelején…talán még tovább is bírnám, de egyenlőre még ez a táv marad sztem jövőhéten is, aztán esetleg utána már jön a 6os km 🙂

Mivel ma 9:45kor keltem, így csak fél11kor álltam neki a tornának, éhgyomorra ugyebár. Hát remélem tényleg igaz, hogy ha még a reggeli előtt tornázunk, akkor jobban megy a zsírégetés 🙂 De ha mégsem, véglis az sem gáz, a lényeg hogy megtettem a napi adagot a cél érdekében 😛 Bár ma olyan kajákat ettem, hogy lehet dobálni a köveket..:D Igaz, hogy cukor és fehérliszt egy deka sem volt bennük..dehát na..soksok ch:S Bár a maximum megengedett mennyiségemet(150g ch) nem léptem túl most sem…véglis akkor jóvagyok vagynem?:D

A mai tornát Enikő edzéstervével kezdtem, mint mindennap. Ma a comb és farizom formálása volt soron, hát a tegnapi Rékától volt izomlázam eléggé, de most legalább rádolgoztam. Megint elővettem szépen a Révai Nagylexikonokat, illetve az 1150g-os lábsúlyomat, aztán haddszóljon! A haladó edzéstervben 3kör van lábsúllyal, hát megcsináltam, de az utolsó körben már nehézvolt. Akármilyen egyszerűnek tűnnek néha ezek a tornák, hát nemis olyan könnyűek, mint gondolnánk..:O Ez a rész bemelegítéssel, nyújtással együtt kb 30perc volt.

Ezután megcsináltam Réka 5percesei közül a hasizom részt, majd 1perc statikus alkartámaszt, megint az 5perc hasat és megint 1perc statikus támaszt. Levezetésképp pedig Rezsi 10percesei közül a váll-törzs részt.

Így ma összesen kb 50percet tornáztam. Fura, hogy mostanában nem tornázok annyit, mint régebben, de ezzel is letudom fárasztani magamat eléggé. Viszont a fogyás így is megy, szóval teljesen jó! 🙂

Holnap lesz Anyucikám szülinapja egyébként, Apával meg is dumáltam, hogy csinálok neki tortát(persze olyat, amiből én is ehetek;D) Már ki is találtam milyen lesz…nem túl nehéz, de így elgondolva fincsinek tűnik…remélem az is lesz. Holnap felteszem a receptek közé, ha jól sikerül..:)

Ebédet is főzök majd, most husis salis dolog lesz, mert mostanában sokvolt ez a pizza-bundáskenyér-süti mindenféleség..:D Még a végén itt belerondítok a dolgokba :O Szóval most a héten már csak sali-husi lesz ebédre, nem mindenféle agyonszénhidrátozott kaja..:D Sztem ez is megy a receptekhez ha jólsikerül 😛

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

