Mozogjunk!

Ma mivel 6:45kor keltem, így már 7:08kor neki is álltam a mai tornának. Az edzésterv szerint ma Karizom gyakorlatok voltak előírva gumiszalaggal…hát én gumiszalag híján megintcsak 2kg-os súlyzókkal csináltam, illetve 1150g-os lábsúlyokkal a mai tornát. Enikő karizom gyakorlataiból a haladó mennyiséget, azaz 3kört csináltam, ez kb bemelegítéssel-nyújtással együtt 20perc volt.

Ezután következett Réka 2009-es Napi 20perc dvd-jéről a csípő-popsi rész…igazából nemis emlékszem, hogy csináltam-e már ezt a tornát 😀 Mindenesetre lábsúllyal ütős volt eléggé…majd leszakadt a combom 😀

Végezetül csináltam 1perc statikus alkartámaszt, majd a Youtube-os Napi 8perc tornák közül a hasizom részt, majd megint 1perc statikus alkartámasz. Így ma összesen kb 50percet tornáztam reggel.

Még éhgyomorral csináltam, állítólag így még hatásosabb az edzés, de azért nemfogok rászokni…a végére már elég éhes voltam, főleg hogy tegnap alapból éhesen feküdtem le..:D

Az esti asszonytornáról most értünk haza…hát ez megint elég érdekes volt. Ugyebár a keddi nőről már írtam múlt héten…ez valami nemtudom mi…hogy honnan szed ilyen gyakorlatokat..:D Érdekes…na mindegy, mozgásnak mozgás, de nemsokat éreztem meg belőle(illetve de, a csípőcsontom is fáj,meg hátul a derekamnál is a csontok…nagyonjó:S)…akkor már sokkal jobb a csütörtöki 🙂

Kezd elolvadni a hó, bár most latyakos csúszós fos minden….hát holnapra remélem elolvad rendesen, vagy legalább annyira, hogy ne taknyoljak egy hatalmasaat futás közben. Mert futás bizony lesz!..:P

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

