9. heti Csütörtök

Nah, ma reggel kicsit tovább aludtunk..Adriánnal nálunk voltunk, de mivel tegnap nem rendelt az orvosa, ezért ma ment hozzá 11re. Így aludhattunk kicsit tovább, én konkrétan fél9kor keltem, Adrián 9körül. Ergo a reggeli 1órával később volt, de sebaj. Fél11körül elmentünk boltba, onnan Adrián dokihoz. Találtam végre egy jó kis bioboltot itt nálunk, ahol tudam venni zabpehelylisztet, xilitet(sztem jó áron volt 1890Ft 1kg), illetve a zpliszt mellé búzasikért. Ezután elbandukoltam a Spar-ba és vettem Slimm toast-ot, mert már fogyóban van a kenyerem, meg találtam féláron U1 somlóit is, vettem egyet megkóstolni. Igazából olyan íze van, mint az igazinak. Nyaami..lehet máskor is veszek (: Kár, hogy nemlehet többféle Update cuccot venni a Spar-ban, vagy lehetne itt Pakson is egy Update bolt..de sajna nincs:( Pedig kipróbálnék még 1-2cuccot onnan…de azért biztos nem ennék éjjel-nappal olyan cuccokatTegnap még a tescoban vettem graham lisztet, teljes kiőrlésű rozslisztet, meg zabpelyhet, mert már fogyóban volt. Most feltankoltam mindenből 😀

R: 3 sz. U1 kenyér(153,75kcal),10g margarin(54kcal),25g csirkemell sonka(19,75kcal),22g light sajt(48,18kcal),44g retek(6,6kcal), zöld tea…összesen: 282,28kcal   21,382g ch

T: U1 somlói galuska(190g)…összesen: 252,7kcal   21,85g ch

E: 500g spenót(182kcal), 2tükörtojás(136kcal),30g light sajt(65,7kcal), 56g pecsenye(89,04kcal)…összesen: 472,74kcal   27,214g ch

U: 121g zabfelfújt(146,12kcal),öntet: 40g natúr joghurt(15,68kcal),2g cicás kakaó(4kcal),1t.k. folyékony édesítőszer(0,003kcal)…..összesen 165,83kcal   17,253g ch

V: fehérjeturmix (1,5dl víz,1dl 1,5%os tej=50kcal+3kanál turmixpor 110kcal)összesen:160kcal 6,7g ch

Napi összes: 1333,55kcal   94,399g ch

Mivel minden reggel ráálltam eddig a mérlegre és egyiknap ennyi volt másiknap meg annyi, de kb a 70 és a 69között ugrált folyamatosan, ezért elhatároztam, hogy most jövő keddig nem állok mérlegre. Nehéz lesz, mert ez már rendesen bennevan a reggeli rutinban, hogy még reggeli előtt mérleg…hát na nembaj, remélem pozitív változás történik keddig. Szeerintem most, hogy hétfő óta több kcal-t viszek be, illetve a mozgás is kevesebb kicsit, át kell állnia a szervezetemnek, gondolom ezért volt a fel-le ugrálás. Hát várom már a keddet, kíváncsi leszek nagyon 😀

Egyébként örülök, hogy elkezdtem számolni a kalóriákat. Így tökjó, amikor tudom, hogy na ez vagy az még belefér. Illetve most, hogy bevásároltam mindenféle egészséges cuccot, sütökfőzök majd magamnak mindenfélét amit simán ehetek. Fehér liszt meg cukor a közelembe sem kell, hogy kerüljön és mégis fincsiket majszolgatok 😀 Mindent lehet, csak mértékkel ugyebár 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

