Csakazértis torna :D

Nos, feldíszítettük délután a fát, utána viszont nemvolt semmi dolgom, úgyhogy gondoltam tornázok 1órát. Vááá nagyon jó volt végre rendesen tornázni, semmi rosszullét és nem csak ilyen kis félórás semmiket csinálni. VÉGRE 😀 Nagyon jól esett és így még bűntudatom sem lehet a halászlé miatt…bár sztem amúgysem lett volna..a halászlé azért nem egy féldisznóval ér fel..:D

Szóval megcsináltam Réka 2011-es dvd-jéről a csípő-popsi(A) részt, utána az Add önmagad 3.dvd-ről a 30perc hasizmot, végül pedig Rezsi 10percesei közül a váll-törzs részt. Jólesett, kellemes elfáradtam, de nem az a megakarok halni érzés volt. Meg hát tényleg, ha semmi dolgom nem volt miért is ne?:) Holnap már sztem itt lesz Adrián napközben, 4-5körül pedig megyünk ugyebár családi banzájra, szóval holnap esélytelen a torna, de hétfőn délelőtt még a családi ebéd előtt beiktatom sztem a tornát…akkor remélhetőleg másfél órát 🙂

Gyorsan elfog menni ez a karácsonyi banzájozás…és én most úgyérzem, hogy simán kifogom bírni nagyobb kajálás nélkül is. Azthiszem, hogy ezalatt a 2napos rosszullét alatt összeszűkült a gyomrom mégjobban, mert ma sem ettem olyna húde sokat, mégsem vagyok különösebben éhes. Ha ez így lenne a holnap-holnaputáni napokon is, főleg a nagykajálós résznél, hát annak eléggé örülnék..:D

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

