Csütörtök

Na, 9:25ös busszal megyek haza. Negyed 8kor keltem, hát mitnemondjak elgondolkodtam, hogy milenne ha inkább a 11:25össel mennék, de azon mindig kurvasokan vannak, a sofőr nem enged fel több embert, mint amennyi ülni tud…szóval inkább a 9:25ös…hátha ilyen ratyi esős(tehát teljesen “téli”) időben nem sok embernek lesz kedve buszozgatni:D Bár sztem ez csak álom, én a pécsi pályaudvaron még nem szálltam úgy buszra, hogy ne pogóztak volna körülöttem az öreg nénik-bácsik a helyért…amellett,hogy ingyen utaznak még tolakodnak is…jajjde utálom:D

R: 3abonett, 8szelet parizer(2szeletet nem akartam otthagyni rohadni februárig azért 8:D), mustár, zöld tea

E: sütistányérnyi szecsuáni csirke rizzsel(ahh de kívántam már ezt:D)

U: kb 2-2,5dl kefír, 5-5szelet sajt,parizer,4szelet kígyóubi,1kis savanyú paprika

V: fehérjeturmix

Amúgy azért ez a koránkelés, mert még hazaindulás előtt be akarok menni az Árkádba Adriánnak ajándékot venni. Tudom, hogy nem olvassa ezt a blogot, de azért nem írom le, hogy mit kap tuti ami biztos 😀 Anyáéknak is megálmodtam, hogy mit adjak…nem egy nagy szám, de személyes és nem kerül 10millió ft-ba…öcsivel sztem összedobunk rá ketten, bátyám úgyis már biztos vett mást. Ha mégsem, akkor beszállhat őis 😀

Vélemény, hozzászólás?

