Pénteki koránreggel

Végre vége a hétnek! Pontosabban még nem, mert 2 zh még előttem van, dehát tanultam,  csak meglesz valami emberi jegyre(5ös lenne a legjobb:D)

Tegnap este sikerült fél2ig fent maradnom, egy köcsög  játék miatt…EZ AZ A SZEMÉT (ha a képre kattintotok elindul)….elkezded baszki és nemlehet abbahagyni 😀 Én a 66. kérdésnél adtam fel tegnap fél2kor. Tudtam, hogy fél7kor kelés, úgyhogy már muszájvolt..pedig tuti eltököltem volna még rajta egy jódarabig..:D Viszont fél2kor persze hogy még nem tudtam elaludni, így egy olyan 4-4,5 óra alvást tudhatok magam mögött. Ennek ellenére egész fitt vagyok..MÉG…hazafelé meg a buszon már látom, hogy alig bírom majd nyitvatartani a szememet..:D Van egy olyan sejtésem, hogy ha felértem suliba akkor egy jókis 80ft-os kávéval indítom a napot..:D

R: 3db puffasztott rizs natúr vajkrémmel vékonyan megkenve, 2db fasírt, 3vékony szelet sajt, zöld tea + suliban 8körül kávé

T: 4,5dl kefír

E: 2puffasztott rizs,tojásrántotta(3tojás,kis fej vöröshagyma,3szelet kígyóuborka,1szelet paprika,1fasírt,kb 5-6kis grillfűszeres pulykamellfilé csík,2szelet sajt….eztmindet összevágtam, először a szilárd dolgokat párcsepp olajon sütögettem,pirítottam, aztán rá zúdítottam a tojást és atyavilág istenifinom volt 😀 )

V: fehérjeturmix

Tegnap végül elmaradt a sportos,egészséges életmódos bejegyzés, ezt remélhetőleg ma pótolom. Ha hazaértem akkor pedig torna és 5körül futááááás!:)

Vélemény, hozzászólás?

