Csütörtök

Na ma egy postban írom le a kaját és a tornát is, ugyanis a tornával is végeztem már és akkor minek írjak 2külön bejegyzést nem?:D Megint sikerül 8kor felkelnem….hát régebben nemgondoltam volna, hogy engem holmi torna, meg rendes/rendszeres kajálás miatt reggel 8kor kidob az ágy…és láám mégis. Már több mint egy hónapja. Amúgy tetszik is ez az egész. Sokkal rendszerezettebb az életem, mióta figyelek arra, hogy reggelizzek is, esetleg tízórai, de a napi 3-4kajálás mindig megvan. Na meg megtervezem az egész napomat, hogy felkelek..félórával utána reggeli, 1órát várok utána torna, aztán megint egy óra szünet és ebéd…aztán készülődés és suli. Már amikor épp sulis napom van. Ha nincs sulim akkor kicsit lazábbra veszem a napokat, bár olyankor is korán kelés van, mivel Adriánnal együtt szoktunk aludni és ha ő dolgozni megy kelek én is vele..:) Ami persze teljesen jó, így sokkal hosszabbak a napjaim, több dologra van időm mint annó, amikor délig aludtam és elment a félnap csak az alvással. Tetszik ez a rendszer, persze hétvégente azért jó lustálkodni..:P

R: 2db puffasztott rizs, 2db fasírt, 2szelet sajt, zöld tea  (megromlott a kígyóubim, úgyhogy azt nemtudtam enni:(…)

E: sütistányérnyi rakott répa

U: egy csokis és egy gyümölcsös cerbona müzliszelet, kávé

V: fehérjeturmix

Apropóó hétvége. Szombaton bulizni megyünk elvileg….ott meg hát..sztem biztos inni fogok valamit(mármint alkoholt), persze azért próbálom visszafogni magamat…amúgysem akarok egy KO lerészegedős partit:D:D Persze azért pici ivás sztem belefér. Ha azt nézzük, az előző fogyózásnál rohadtul nem figyeltem arra, hogy ne igyak..és mégis sikeres volt a dolog. Szóval szerintem ennyi belefér. Amúgyis már elterveztem, hogy jövőhéten hétfőn,kedden,pénteken tuti futok…de ha jövőhét csütörtökön jövök haza, akkor lehet még csütörtökön is. Na meg most pénteken is lesz futkorászás. Olyaan régen voltam már, hogy rendes hiányzik egy kis futásmeghalás..:D

A mai torna elég kemény volt amúgy. Gondoltam kipróbálom Réka új dvd-jét…és a nagy felbuzdulásban egyből 2részt is lenyomtam, a 20perc has(A verziót) és a 20perc comb(Averziót) részt…Hát mit ne mondjak, elég kemény volt…megizzadtam rendesen. Levezetésnek megcsináltam az 5percesek közül mindkét lábra a csípő-fenék-comb részt. Ma alapból amúgy nem éreztem magamban olyan sok erőt a tornához, mint pl tegnap. Akkor még simán bírtam volna csinálni, de abbahagytam(lehet kellett volna még valami..:D)..Ma viszont nemvoltam úgy rápörögve. Na de sebaj, azért megcsináltam.

Mostanság egyébként nem szoktam L-Karnitin kapszulát bevenni…őszintén szólva mindig elfelejtem, hogy 1órával torna előtt bekéne venni, mire eszembe jut meg már úgyis mindegy.:D Ettől függetlenül nem érzem, hogy kevesebb erőm lenne, vagy akármi. Lehet semmi hatása nem is volt annak a kapszulának, de azért ha eszembe jut ezentúl majd beveszem mindig. Ha mástnem, hát majd futás előtt…olyankor még úgysem vettem be soha.

Tervezek mára még egy postot a sportról és az egészséges életmódról…lehet mindjárt megírom, de lehet csak este. De lesz az tuti..már megálmodtam, mik lesznek benne..:D

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

