Hétfőő…!

…És mindjárt itt a mérlegelés ideje! Már csak egy nap. Hát izgulok, persze mértem magam a 4hét alatt kb hetente…dehát azért most a szombati kajálás után kíváncsi vagyok mennyi leszek. Reménykedem, hogy nem basztam el nagyon. De ha mégis, hát egy hiba becsúszott..felkell állni és folytatni, nem abbahagyni azért, mert jaj nem úgy sikerült, ahogy elterveztem..ennyi az egész..igazából nem is volt kitűzött célom, hogy havonta ennyivel meg annyival leszek könnyebb..egyszerűen csak legyen valami eredmény..ha kicsi is, de legyen…nekem a lassan de biztosan elv is tökéletesen megfelel, ha tényleg van változás..:D

Ma megint 10körül keltünk fel, ergo reggeli meg tízórai sem volt, de nem is baj, jó most ez így. Nem akarok sokat kajálni ma…nemám feljön még a végén pár dkg holnapig..:D:D

E: tegnapról maradt hal(2kicsi szelet), salátával(jégsaláta,paradicsom,paprika,hagyma,főtt tojás,feta sajt,trappista sajt) pici joghurtos öntettel

U: 2db puffasztottrizs, 2kisebb fasírt, 2szelet savanyú paprika, zöld tea

V: fehérjeturmix

A mai tornámat letudtam, lenyomtam a 2010-es Alakreform dvd első, másfél órás részét. Hát megint megizzasztott rendesen mit ne mondjak..bár sztem jobban bírtam, mint első alkalommal:D Múltkor ugye bekentem a combomat paprikaolaj és testápoló keverékével, de egyáltalán nem csípett…később megpróbáltam több olajjal kikeverni a cuccot, de semmi változás. Ma bekentem a combomat csak az olajjal, testápoló nélkül, betekertem fóliával, harisnya és melegítő naci rá és úgy tornáztam. Viszont ennek ellenére én megint nagyon minimálisan éreztem, hogy égetne vagy akármi. Valami nem jó ezzel a paprikaolaj cuccal. Na mindegy, hát lehet ez nem vált be, akkor ígyjártam. Ettől még marhajól megizzasztott a torna:D Kint viszont fosszar szakadó esős nyálkás idő van…ergo futni nemtudok menni(Adrián mondta is, hogy nehogy menjek esőben mert megfázok meg blabla..:D), korizni meg megintcsak nemtudunk menni, mert az itteni koripálya nyitott és gondolom nemlehet valami nagy élmény vizes mindenes jégen korizni..már ha lehet..:D Úgyhogy mára maradt a másfél óra Alakreform, meg egy párperc intervallum edzés szobabiciklin…annyira pár perc, hogy említésre sem méltó…fáradtak voltak már a lábaim, így alig bírtam tekerni rendesen..:O Holnap még mindig szabadnapos Adrián, de ettől függetlenül ugyanúgy nyomni fogom holnap is a tornát…még nemtudom mit, de valami lesz biztos..:P

Apropóó már csak 2hét és vége a szorgalmi időszaknak…nekem kemény 1db vizsgám lesz, szóval elhatároztam, hogy szorgalmi időszak alatt(december 17-től kb február elejéig) minden hétköznap elmegyek futni, vagy biciklizek,úszok akármi. Persze a torna mellett kiegészítésképp gondoltam. Úgyis nagyon rá fogok érni, mivel napközben Adrián dolgozik 5-6ig, nekem meg max anyának kell segíteni, meg tornázni 😀 Úgyhogy ha minden jól megy, akkor ezígy lesz. Legalábbis én így terveztem. Hátha megszeretem végre a futást..:D

Lassan itt a szülinapom is. 20-án 20 leszek 😀 Anyának már mondtam, hogy nekem nehogy valami habosbabos csokis tortát vegyen/csináljon, mert abból úgysem eszek. Ha ők akarnak olyat enni, max akkor legyen olyan. Amúgy mondtam neki, hogy valami sajtos csirkehusis tortaszerűséget, amit egyszer már csinált vmi családi banzájon..na olyat csinálhatna torta gyanánt, aztán valami salival megesszük. Szerintem jó ötlet lenne..:D A karácsonytól már előre félek, de kemény leszek és nem törnek meg a sok sütivel meg finomsággal. Én szépen megeszem az adagomat, aztán helloszia…úgysem vagyok valami marhára csokis,sütis, szóval szerintem kibírható lesz anélkül is a karácsony…:D

Vélemény, hozzászólás?

