Vasárnappp

Nah, ma jósokáig aludtunk, 11kor keltünk fel, ergo olyan nagy reggelizősdi nem volt, inkább főzőcskézünk. Azért benyomtam egy banánt reggeli gyanánt, aztán majd ha nemsokára kész lesz az ebéd, akkor azt is.

R: egy banán

E: kicsi húsleves(icipici tésztával), 1-2 szelet(2szelet együtt kb akkora, mint a tenyerem..)grillfűszerrel befűszerezett pulykamellfilé vöröshagymával sütőzacskóban megsütve, mellé pedig saláta(jégsaláta,kínai kel,gépsonka,trappista sajt,feta sajt,paradicsom)natúrjoghurtos öntettel…lesz petrezselymes krumpli is, de sztem én azt kihagyom….Ez jó soknak tűnik, de kis sütis tányéron nem lesz az olyan sok, mint leírva..:P

U: ebédről egy fél sütistányérnyi saláta 1db puffasztott búzával

V: fehérjeturmix

Amúgy a turmixot nemis igazán italnak szoktam csinálni, ennél a Peak fehérjénél írták, hogy ha csak fél dl vízzel keverem ki, akkor ilyen pudingszerű cucc lesz..és tényleg…viszont azt kell mondjam, hogy ez az új fehérje jobb, mintaz előző..eddig még nem voltam éhes utána egyszer sem, sőt másnap majdnemhogy délig kibírtam éhség nélkül. Az Ultra Loss Shake-nél pár óra múlva már éreztem, hogy éhes vagyok. Szal ez minden szempontból jobb..összetétel,meg jobban is eltelít.

Vélemény, hozzászólás?

