Ultra loss shake

Nah, most iszogattam meg a shake-et…szerencsére előbb elengedett a tanár, így nem kellett 19:45ig suliban punnyadni, már 7re hazaértem. Eléggé éhes voltam, mivel kb fél1kor ettem utoljára a lecsót…utána már csak vizet ittam. Szóval ahogy hazaértem kavargattam is össze a shake-emet. Először elég fura volt az állaga, mert az összeragadt pordarabkák a tetején úszkáltak..nemhiszem, hogy úgykellett volna kinéznie…de szépen fokozatosan adagoltam a port a vízhez úgyhogy végül egész jólnézett ki:D Na meg az íze is finom! Most az epres-vaníliásat kóstoltam, gondoltam azt sokan dícsérték fórumokon,meg ilyesmi…hát megkóstolom…és tényleg jó. Biztos tejjel még finomabb lenne, na de az plusz zsír, szóval nekem teljesen jó így vízzel is. Esetleg holnap kipróbálom felesben vízzel-tejjel. Még nemtudom. Egyenlőre úgyérzem, hogy tényleg eltelít..remélem nem leszek nagyon éhes 😀

Ma már nemhiszem, hogy jelentkezem, majd holnap 🙂

Reklámok

Csütörtöki torna

Hát…ahhoz képest, hogy belenézve nemtűnt olyan vészesnek, azért eléggé lefárasztott ez a Kardió alapedzés..de jóvolt, tetszett! Utána még megcsináltam a Napi 8perces tornák közül a has részt, így kb 70percet tornáztam ma. Jól esett:) A múltpénteki “aligbírtamafutástésmégmindigutálom” dologtól függetlenül úgy tervezem, hogy minden pénteken eljárok majd futni. Ahogy az előző bejegyzésben is látszik, a futás a legjobb zsírégető módszer. Persze minden nap futni nekem nincs kedvem, jobban tetszik ez az itthoni ugribugri torna, de pénteekenként torna után simán jó lesz szerintem. Aztán ha kedvet kapok még a végén többször is eljárok majd nem csak péntekenként….ki tudja!:D

Most fejeztem be egy beadandót, úgyhogy retusálnom kéne, mert a kozmetikus csajszi, akinek a képeket csináltam már kezd türelmetlenkedni…hát de istenem ennyi képet nemlehet párnap alatt megcsinálni…főleg hogy azért szarmunkát nem adok ki a kezem közül na. El is kezdem a retusálgatást, aztán majd este jelentkezem szerintem, hogy milyen volt a shake:D

Futás

A legjobb zsírégető módszer!

Kinek kéne kipróbálnia? Aki imád sétálni, de kétszer több kalóriát szeretne égetni, és aki szeretné látni a futás lábkarcsúsító hatását (sok lihegés és zihálás nélkül).

foto:profimedia


Miért fogod szeretni?
Mert a hónap végére nemcsak egyike leszel azoknak a fürgelábú kocogóknak, akik elsuhannak a parkban, de emellett fogyni is fogsz, és izmokra teszel szert anélkül, hogy akárcsak 1 perccel (jól hallottad) is megnövelnéd az edzésidődet. Az eredmény: egy erősebb, formásabb és magabiztosabb test.

Hogyan működik?
Lényege, hogy apró lépéseken át jussunk el a gyors léptekig. Ezt egyszerűen rövid, a sétába iktatott futásokkal fogod elérni. A futás jobban elősegíti a gyorsabb zsírleadást, mint a séta, ezenkívül jobban formálja a lábat és erősíti az izmokat. Nem is említve a szívre gyakorolt jótékony hatását – tovább fogsz élni! És több energiád lesz. Továbbá a kardió edzés mellé súlyt is fogsz emelni kétszer 1 héten, két, nem egymást követő nap. Hogy miért? Nos, először is nyilván nem akarod, hogy csak a lábad legyen szexi, de a karod kövér maradjon. Másodszor ez segíteni fog a sérülések megelőzésében. És most kedves futók (igen: TE!) elkészülni, vigyázz… légy fitt!

Első hét
1. edzés: 25 percig mozogj. Először melegíts 5 percen át, és érd el a közepes tempót! Sétálj gyorsan (már majdnem kocogj) egy percig, majd ténylegesen kocogj további 1 percen keresztül. Váltogasd a járást és a kocogást 15 percig, majd sétálj 5 percen keresztül levezetésképp.
2. edzés: sétálj 5 percen keresztül, hogy bemelegedj közepes tempóba. Most menj gyorsan másfél percig, majd szintén másfél percig kocogj. Váltogasd a járást a kocogással 18 percen át, ezután szánj öt perc sétát a levezetésre. 28 percet teljesítettél!
3. edzés: 5 perces, laza tempójú bemelegítés után gyalogolj gyorsan két percet, majd kocogj szintén két percet. Folytasd ezt a váltogatást 20 percen át. Végül (a 30 perces kimerítő szakasz után) sétálj 5 percet.

Második hét
1. edzés: sétálj 5 percet közepes tempóban, ez egy kis bemelegítés. Majd sétálj gyorsan 2 percig, utána válts könnyű kocogásra 3 percen át. Váltogasd a menetelő és kocogó szakaszokat 25 percig. Most sétálj lassan 5 percig, hogy lehűlj. Ha mindezekkel kész vagy, akkor egy 35 perces zsírbombázó kardió edzésen vagy túl.
2. edzés: sétálj közepes tempóban, hogy bemelegedj. A következő percben gyalogolj gyorsan, majd válts kocogásra 5 percen át. Folytasd a cserélgetést még 24 percen keresztül. Végül vezesd le lassú sétával – 5 perc! 34 percet beírhatsz a kisfüzetedbe.
3. edzés: végezz valami mást a sétán és a futáson kívül (kerékpározást, túrázást, kardió edzést) 30-45 percen keresztül.

Harmadik hét
1. edzés: készen állsz 38 percnyi mozgásra? Hát persze hogy készen! Sétálj közepes tempóban 5 percig, hogy bemelegedj. Gyalogolj gyorsan 1 percet, ezután kocogj hatot. Folytasd a cserélgetést 28 percen keresztül, végül sétálj 5 percet lassan.
2. edzés: sétálj 5 percet, hogy bemelegedj, majd 1 perc gyors gyaloglást 8 perc kocogás fog követni. Váltogasd ezeket 36 percen át. Sétálj 5 percet, hogy lehűlj, és ne feledd el feljegyezni a 46 perces munkát!
3. edzés: sétálj közepes tempóban 5 percet, hogy bemelegedj. Ezután 1 perces gyorsjárás, és 12 perc kocogás következik. Elfáradtál? Lassíts le! Sétálj 1 percet, majd kocogj 12 percet. Végül következik az 5 perces lassú, levezető séta. 36 percet dolgoztál!

Negyedik hét
1. edzés: sétálj közepes tempóban 5 percig. Gyalogolj gyorsan 1 percig, majd válts kocogásra negyedórára. Válts vissza közepes tempóra 2 percre, ezután újabb 15 perces kocogás jön. Végül sétálj 5 percet, hogy lehűlj. Ez már 43 perc volt!
2. edzés: ma csak 35 perc lesz! Sétálj 5 percet közepes tempóban. Kocogj 25 percen át, meg tudod csinálni! Végül hűtsd le magad egy 5 perces sétával.
3. edzés: ez az! Most már készen állsz rá, hogy felváltsd a sétát futásra. Sétálj 5 percet közepes tempóban, majd 30 perc futás következik, olyan nyugodt sebességben, amit tartani tudsz. Hűtsd le magad egy 5 perces könnyű sétával, majd veregesd meg a vállad – MEGCSINÁLTAD!

Forrás:Hotdog.hu

Napsütéses csütörtök reggel

Hmm…szép idő van..legalábbis innen a szobából szépnek tűnik…süt a nap,bár ettől függetlenül tuti, hogy hidegvan..:D 8kor keltem, annak ellenére, hogy fél2kor feküdtem le…hát ez az esti torna hátránya, hogy utána nemleszek álmos…bár lehet a tegnapi 3kávé is rásegített 😀 Nemsokára torna, utána fürdés,ebéd,készülés és 2re megyek suliba..este 8ig:S Hát egy élmény lesz….vacsira ma a shake-et iszom, tök várom már,mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen:)

R: 3db abonett sonkakrémmel megkenve, 3 vékony szelet sajt, 6 vékony szelet kígyóuborka, zöld tea

E: egy müzlistál lecsó

V: shake

Mai torna asszem a Norbi Kardió Aerobik alapedzés lesz…ezt még úgysem csináltam, szóval kíváncsi vagyok:D