Azta! :O :D

Képzeljétek…felvettem ma a kosztümnadrágomat, amit 2éve szalagtűző-ballagás-érettségi hármasra csináltattunk. ÉS így állt:

:)))))))))))

Oké, hogy 2 éve volt rajtam utoljára és azóta már azért fogytam bőven, de ezt eddig így még meg sem néztem, hogy milyen 😀 Az tény, hogy mikor megcsináltattuk, akkor is öv kellett bele, de akkor még fentmaradt öv nélkül is, csak kicsit csúszkált le mozgás közben. DE most….konkrétan begombolva le tudom venni 😀 Azt hiszem, ezt majd egy kicsit át kéne szabatni….de még nem most, majd csak akkor, ha már úgydöntöttem elértem az álomsúlyt és alakot 😛

Amúgy ma tiszta éhenkórász vagyok…idegesítő már, hogy sokkal éhesebbnek érzem magam egész nap, mint máskor…na de remélem ez csak ilyen egy napos hülyeség…enni csak annyival ettem többet, hogy most uzsiztam is…de még ígyis teljesen jó vagyok kalória szempontjából 🙂

Apropóóó azt még nem mondtam, hogy holnap van a héten az utolsó edzés..hétvégente nem fogok tornázni, olyankor Adriánozás van 🙂 Na meg az izmaimnak is kell néha egy kis pihenőt adni. Szóval hétvégenként pihi, hétköznaponként edzééés! Várom már, hogy hazaérjek..megakarom mérni, hány kg vagyok :D:D:D Azt persze majd csak a következő mérésnél írom ki, hogy épp hol tartok….de ha szemfülesek vagytok, a jobb oldali kis mérő cuccon nyomon követhetitek, ott azért jelzem majd 🙂

Ma már szerintem nem jelentkezem, majd holnap 🙂

Reklámok

Zöld tea

A zöld tea mindenre jó

Kínában úgy tartják, jobb teát inni, mint orvosságot szedni. Ha pedig a tea zöld, még hatásosabb. Hatóanyagainak köszönhetően több krónikus betegség kialakulását megelőzheti – persze csak rendszeres fogyasztás mellett.

A távol-keleti kultúrákban évszázadok, sőt évezredek óta hisznek a tea jótékony hatásában, amit napjaink orvostudományi kutatásai be is bizonyítottak.

Megelőzi a rákot

A rákos megbetegedésekkel foglalkozó tudósok sokáig értetlenül álltak a tény előtt, hogy a japán dohányosok körében ritkábban alakul ki rák. A titok nyitja az, hogy a teában található polifenolok a daganatképződés és –fejlődés, valamint az áttét-kialakulás legtöbb lépésére gátló hatással vannak; a zöld tea a sejteket károsító szabad gyököket leköti, akadályozza a hibás sejtek szaporodását.

Szívbarát

A szív- és érrendszeri megbetegedésekben szenvedőknek is hasznos lehet a zöld tea fogyasztása, ugyanis polifenoljainak antioxidáns hatása megakadályozza a koleszterin felszívódását, ezzel gátolja az érszűkület kialakulását. Erős szívdobogást nem okoz, mert a benne lévő koffein a tea csersavtartalma miatt lassabban szívódik fel. Így csupán szelíden élénkíti a központi idegrendszert; növeli a szellemi teljesítőképességet, a gondolattársításokat, a megfigyelő- és koncentráló képességet, megelőzi, illetve csökkenti a fáradtságérzetet. A koffein élénkítő hatásán túl erős hörgtágító hatású is, ezért származékai az asztma gyógyításában is használatosak. Ugyancsak a koffeinnek tudható be húgyhajtó hatása.

Védi a fogzománcot

Fluoridtartalmának köszönhetően a fogszuvasodás megelőzésében is fontos szerepet játszhat – természetesen cukor nélkül fogyasztva. Hiszi vagy sem, de távol-keleti felmérések szerint feleannyi odvas foguk van azoknak a gyerekeknek, akik naponta isznak zöld teát. Ez a katechinnek köszönhető, ami jelentős mértékben gátolja a baktériumok cukorátalakító tevékenységét.

Fogyókúrára is jó

Minden nő álma, hogy anélkül, hogy szigorú diétába fogna, megszabadulhasson fölösleges kilóitól. Örömmel jelentjük, ez nem álom, hanem valóság! Francia klinikai kutatás igazolta, pusztán napi három csésze zöld tea fogyasztása a főétkezések után havonta egy-két kilogramm súlycsökkenéssel jár. Mi a szinte hihetetlen eredmény magyarázata? A zöld tea egy EGCG nevű polifenolt tartalmaz, mely serkenti a szervezet zsírégető folyamatait. Az ajánlott napi három csésze főzetben 270 mg található belőle, így 4 százalékkal növekszik a zsírégetés, ami mintegy 80 plusz kalóriától szabadít meg – erőfeszítés nélkül.
Forrás: Kiskegyed

Kész! ;)

A mai torna is pipa! 🙂 Kicsit eltértem az eredeti tervtől, bár nem sokban… Végig csináltam a Kickbox 1-et…hát mitnemondjak elég jól lefárasztott, azthittem könnyeb lesz…meg is kellett állnom 1-2percre közben:(  Ebben a tornában tényleg nincs megállás folyamatosan ugrabugra rúgás-ütés…sosem álltam egyhelyben, ha mást nemis legalább rugózni kellett mindig 😀 Utána megcsináltam Réka 5percesei közül a fenék-comb részt mindkét lábra, majd egy 8perces hasizmot. Ezt youtube-on találtam…Napi 8perc hasizom a videó neve…szerintem elég jóféle.:D Van még belőle karra, fenékre,lábra is 🙂 Szóval így ma is megvolt az 1 órányi tornám, most fürödtem és hajat mostam..fú nagyon jól esett. A torna is igazából…amikor megkellett állnom a kickbox-nál akkor kicsit szenvedtem..na de nehogymár kifogjon rajtam úgyhogy csináltam is tovább…így torna után mindig úgyérzem, hogy mennyire jól esett ez a kis mozgás…:)

Holnapra kitaláltam, hogy úgyis megyek haza…ha hazaértem tornázok egyet otthon…talán a másik kickboxot,vagy valamelyik 20perces Réka tornát..utána megspékelem egy kis Tatarek Rezsővel….később pedig elmegyek és futok egy kicsit. Egyrészt kíváncsi vagyok, hogy mennyit bírok futni…másrészt meg mittudomén:D Kell egy kis változatosság a mozgásban 🙂 Bár előre leszögezem, hogy utálom a hosszútávfutást, nem is azért mert a lábam nem bírná hanem a tüdőm fárad el vagy nemtudom. De azért ha minden úgymegy ahogy gondolom akkor holnapra ez a terv..:) Mire Adrián hazaér és összekészülődik addigra én is letudom a tornát és már mehetek is hozzááá! 🙂 ♥

Csütörtök reggel

Nah, teljesen jó vagyok, 9 helyett már fél 9kor fent voltam, így most 9kor meg is reggeliztem. Kb 10től 11ig tornázok szerintem, utána egy jó kis fürdés, dél-fél1körül ebéd, aztán fél2kor irány suliba.

R: 2db abonett kenyér, 2-2-2 vékony szelet sajt,paprika,parizer + zöld tea

E: Egy müzlis tál chilis bab

U: 2db abonett vékonyan megkenve sonkakrémmel, 2vékony szelet sajt, 1db közepes savanyú uborka

V:  4,5 dl kefír, 2 virsli, 5-5 vékony szelet sajt,paprika

Letöltöttem ma a Kcalendar nevű programot, egész jónak tűnik, bár nincs benne minden úgy, ahogy én szeretném(pl nincs benne az a fajta abonett kenyér és kefír amiket én eszek/iszok). Igazából itt Pécsen most mérlegem sincs, úgyhogy csak tippeléssel próbálom bekalkulálni, hogy miből kb hány gr-ot eszek…lehet le kéne hoznom egy mérleget 😀 A mai kajálásaimat kiszámoltam kb-ra és 1084kcal-t és 64gr ch-t mutat…ez elég kevésnek tűnik, de szerintem nem teljesen jó értékeket írtam be. De hát ha mégis, akkor ez van, csak fogyni fogok tőle remélhetőleg..:D Persze a fogyáshoz is kell egy minimális kcal és ch szint, hogy égjen a zsír…remélem elég ez..ha nem, akkor jövőhéttől próbálok vmivel többet enni vagy nemtudom..:S

Tegnap torna után rendes nagyobbnak tűnt a hasam, mint szokott,de most reggel mikor felkeltem megint kisebbnek látom. Egyre laposabb, ez tetszik 🙂 Viszont az izomlázzal még mindig küzdök…nagyon fáj a kezem, ez a legdurvább…de most a tegnapi tornától a törzsemben is érzem az izomlázat 😀 Jólenne ha már belejönnék és nemlenne ez a fránya izomláz, annyira idegesítőőő. Bár torna közben alig érzem, hogy fáj, ami pozitív:D

A mai terv Norbi Fitness Kickbox 1. DVD, mellé pedig 5perces Réka tornák, meg Tatarek Rezső 10percesei közül valami, hogy meglegyen megint a 60 perc 🙂