Tornácska

Nahh a mai torna is teljesítve…kicsit későn van már, de akkorsem lehetett kihagyni…Megcsináltam a 4. Norbi DVD-t az Aerobzónásat..utána pedig Tatarek Rezső 10percesei közül a törzs és vállizmot, utána pedig a has és farizmot..ma is megvolt a 60 perc…hát jólesett ez a torna megint..jól megmozgatott…de legalább rádolgoztam az izomlázra:D remélem holnapra jobblesz mert fú..:D Holnap szerencsére csak 2kor lesz órám, úgyhogy 9körül felkelek és délelőtt tudok tornázni, nem kell megint ilyen este mint most..:)

Ja és amit megállapíthatok, hogy az L-Karnitin ha másra nem is, de arra tuti jó,hogy jobban izzadjak tőle:D Meg sztem jobban is bírom talán..:) Mindenesetre negatív hatása eddig még nemvolt 😀

(saját fotó ;D )

Letöltöttem Norbitól a Fitness Kickbox 1-2 dvd-ket…holnap lehet megcsinálom valamelyiket…állítólag azok jók és hatásosak is…mondjuk az, hogy 1000kcal-t elégetnénk egy ilyen edzés alatt azt azért kétlem, de én már annak is örülnék ha a felét sikerülne 🙂 🙂

 

Vélemény, hozzászólás?

