Szerda

Fúúú a mai nap…reggel 9től este 6ig suliban…mondjuk előbb elengedtek a reggeli gyakorlatról és egy órát is ellógtunk, így fél11től fél3ig nemvolt dolgunk beültünk sörözni és megittam 3sört..:S mondjuk ez sok kalória dehát na…amennyit ma ettem ez belefért:D

R: 3db abonett kenyér vékonyan megkenve margarinnal, 3-3-3 vékony szelet sajt,parizer,paprika, zöld tea

T: kávé icipici cukorral

E: a sört lehet annak számítani?:D

U: alma,később megint kávé cukor nélkül

V: egy müzlistál chilisbab

Az a gáz, hogy a szerdák mindig ilyenek lesznek november végéig, de gyümölcsön kívül nemtudom mit vihetnék magammal napközbeni kajálásra…péksütit tuti nem..:D Bár nem volt vészes napközben,alig voltam éhes….vittem magammal vizet, az megtelítette a hasam, ha esetleg elkezdtem volna éhes lenni..

Most fejeztem be a vacsit, mivel 6ig órám volt így megint nem sikerült 6 előtt, sőőt holnap se sikerül majd, mert holnap meg elvileg 7-8ig van sulim..:S hát de nembaj, mivel későn fekszem szerintem ez az 1-2óra késés nemgáz.

Kicsit megvárom, hogy leérjen a kaja, aztán tornázok…szerintem Norbi Duci tréning 4. DVD-t, meg még talán Tatarek Rezsőtől 1-2 10perceset…Igazából alig van hozzá erőm, na meg izomlázam is van a tegnapitól, főleg a karomban…ez a tricepsz kikészítette a karom..:D Na de sebaj,csinálni kell mert muszáj..:D Hívtak bulizni este…hát nemtudom mi lesz ebből, nem terveztem ilyet a hétre…kedvem meg erőm sincs nagyon…de olyna rég voltam már…nemtudom még mi lesz belőle..

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

