Ötlet

Fürdés közben gondolkodtam és kitaláltam, hogy vádlierősítésképp fürdés közben mindig lábujjhegyre állok, majd vissza és ezt 100-150x megcsinálom egy fürdés alatt…így összekötöm a kellemeset a hasznossal és szép izmos vádlim is lesz..:)

Most eszem a vacsimat, 6 után nem akarok már enni. Mmivel most érek épp rá, ezért most van vacsi, nem 17:45körül vagy ilyesmi…Ahogy elterveztem 5-5-5 szelet sajt-parizer-paprika és egy kefír 🙂 Este kb fél9-9re érek pécsre..akkor már nemhinném, hogy akármit eszek..max iszok egy pohár teát.

Bátyám is fogyókúrába kezdett múlt héten. Ő kiskorában is elég nagydarab volt mindig, aztán ahogy középsuliba került és elkezdett kézilabdázni, meg gondolom nőtt is egy nagyot, úgy lefogyott és arányos testalkata lett a 196cm-e mellé. Nade most eléggé elpunnyadt ő is, persze jár hetente 2x kézi edzésre…de heti 2x 1óra nemsokat ér, ha mellette az ember annyit eszik mint az állat. Most kitalálta hogy nem eszik, vagy ha eszik is alig valamit…nemhinném,hogy ez jó lesz neki…mert ugyebár ha valaki koplal, akkor a szervezete úgy észleli,hogy éhezik és beindulnak a raktározási folyamatok, ami pedig egyáltalán nemfog fogyáshoz vezetni, vagy ha fogy is akkor majd az izmaiból nem a zsírból és amikor majd elkezd megint rendesen enni, mert úgygondolja hogy elérte a kellő súlyát, akkor szépen visszajön minden..vagy még több..

De majd csak rájön ő is,tőlem még nem kérdezte,hogy mit hogy kéne, pedig azért ő is látta, hogy én fogytam elég sokat januártól…elég makacs. Majd benő a feje lágya és rájön,hogy nem napi 1x kéne enni meg nem csak full fehérjét és semmi szénhidrátot mert ez nemvezet sehová…na meg ereje sem lesz majd edzésen…csak észreveszi..

Ma már nemhinném, hogy írok..majd holnap a kaját meg a tornát! 🙂

Reklámok

Első mérés

Nos, ahogy ígértem, itt az első mérés:

Kezdő súlyom: 77kg

BMI: 26

Mell:95cm

Kar:34cm

Comb:65cm

Csípő:98cm

Derék:78cm

Szerintem havonta fogom mérni magam…najó a mérlegre tuti többször rállok…kb hetente, úgysem bírom ki 😀 Tehát a következő mérés időpontja: December 7! Bár ahogy látom az szerda, olyankor Pécsen vagyok és ott nincs mérlegem meg mérőszalagom,úgyhogy lehet 6.a lesz a mérés időpontja:)

Mai kaják: a leveseket, vagy olyan kajákat amiket mélytányérból ennék müzlistálból eszem, a szilárdabb kajákat kis sütistányérról! Én valahogy a napi ötszöri étkezésre nemtudok ráállni, elég a 3 is, a kcal-t próbálom számolni amennyire tudom, 1000-1200körül akarok mindig maradni.

R: Egy müzlistál puffasztott rizses cerbona tejjel, zöld tea

E: Mustáros sült nyuszicomb lesz krumplipürével

V: szerintem 4,5dl-es kefír, 5 vékony szelet parizer+5 vékony szelet sajt, paprika

Ééés egy kép a pénteki vacsimról 🙂

A mai torna megvolt. Mivel már egy jóideje nem tornáztam intenzíven semmit, így először Norbi Duci tréninggel kezdtem, a 2.DVD-vel…ez főleg fenékre és combra ment, ezért utána még a Réka 5perces tornái közül megcsináltam a has részt. Jól esett nagyon,kb 35 perc volt. Most akkora lelkesedéssel indulok neki, hogy hűha! Remélem ez meg is marad 🙂 Szurkoljatok!

Kezdetek..

Üdvözlök mindenkit!

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy nyomon követhessétek a fogyókúrámat, illetve ezzel a mindennapjaimat…tornákat,étkezéseket stb.

Egy fogyókúrán már túl vagyok, de akkor nem mértem cm-ben a változást, csak a súlyt, illetve persze látszatra mentem, hogy ha én már látom és tetszik az már jó jel. Tavaly szeptemberben 96kg voltam….ez egy orvosi vizsgálaton derült ki, néztem én is nagyot, előtte ugyanis nem nagyon mértem a súlyomat, mert tudtam, hogy sok…nem is akartam látni, de az elhatározás sem volt meg, hogy tegyek ellene. Próbáltam többször ráállni a sportolásra…futás, szobabiciklizés,aerobicra jártam stb. De mivel az étkezésre egyáltalán nem figyeltem, így ezek elég hasztalannak bizonyultak. Szóval tavaly szeptemberben megtudtam ezt a 96kg-ot…ami rettentő rosszul érintett, nem gondoltam volna, hogy ennyire durva a helyzet. Akkor még annyira nem foglalkoztam vele, de aztán januárban elhatároztam magam, hogy most akkor lefogyok, nincs mese! Elkezdtem a szénhidrátmegvonásos dolgot, nem ettem kenyeret,tésztákat, cukros,zsíros ételeket. Általában valami pulyka/csirkemellből kevés olajon sütött husit ettem salátával vagy párolt zöldséggel, tojással, ilyesmiket. (Próbáltam a 90napos diétát is kb 1hétig, de hülyeségnek tartottam, hogy minden nap csak egyfajta ételt eszek..szerintem ez nem jó módszer.)

Emellett eleinte elkezdtem azt, hogy mindennap először 50felülés,50lábemelés…majd ezt később növeltem és naponta megcsináltam 2x 100-100felülést és lábemelést, ezt pedig még megspékeltem azzal, hogy karra is gyúrtam kicsit(kisköröket formáztam vele előre-hátra 50-50db-ot) Egy ideig ezek mentek, ezután rátaláltam egy blogra: Nonó blogjára, ami rengeteg erőt és ötletet adott így később letöltöttem Rubint Réka 20perces tornái közül a 2008-2009es DVD-t, a Rubint Réka Add önmagad 1-3. DVD-jét, valamint a Rubint Réka 5 perces gyakorlatait, emellé pedig a Norbi Duci tréning 1-4. DVD-ket. Ezekre tornáztam, minden nap másikat válaszottam. Eleinte a Réka tornák nehezebben mentek, de ettől még csináltam, esetleg kisebb megállásokkal, de nem adtam fel. Később letöltöttem a RR 2010-es Alakreform DVD-jét, valamint az Igényes Nők Edzésprogramját.  Mindezekkel sikerült március-április körülre 80kg-ra fogynom…tehát 16kg ment le, aminek rettentően örültem. Áprilisban azonban barátom lett, kicsit ellustultam, így áprilistól mostanáig csak nagyon ritkán tornáztam, elhanyagoltam a tornát, de az étkezésemre ettől még figyeltem eléggé, bár néha be-be csúsztak kisebb bűnözések. Ettől függetlenül 80-81között ugráltam mindezidáig.

Két héttel ezelőtt elhatároztam, hogy na akkor lassacskán megint nekivágok a fogyókúrának, mert szép az a 16kg mínusz, de én még nem vagyok vele megelégedve, minimum 70kg-ra le akarok menni, de ha sikerülne, akkor még talán alá is. (172cm vagyok, elég erős csontozattal)

Szóval 2héttel ezelőtt megint elkezdtem valóban odafigyelni arra,hogy mit eszek és mikor, valamint tornáztam is kb 3napig, de olyan izomlázam lett, hogy 4.napon már a felülést nem bírtam megcsinálni rendesen, úgyhogy gondoltam pihentetem. Elhatároztam, hogy mától megint tornázni fogok és elérem legalább a 70kg-ot,de remélhetőleg még az alá is megyek.

Reggel ráálltam a mérlegre és 77kg-ot mutatott, aminek rettentően örültem, nem is emlékszem már mikor kezdődött utoljára a súlyom 7-essel. A fenti képen szerintem látszik a különbség…96kg és 77kg..:D

Ezentúl nem csak kilókban, hanem cm-ekben is mérni fogom a változást és mindent itt leírok. Remélem azért páran követik majd a blogot, de ha mégsem, az sem baj…én akkoris késztetést érzek majd arra, hogy leírjam, hátha valakinek tényleg szüksége lenne rá. Meg hát ezzel a bloggal talán a kitartásom is megint nagy lesz mint anno, hogy abba ne hagyjam, vagy hogy legyen kedvem tornázni. Az sem mellékes, hogy talán így a bűnözés sem fog úgy csábítani, mert nem lesz pofám leírni a blogra, hogy így bűnöztem úgy bűnöztem,meg hogy milyen gyenge vagyok…tehát ebben is segít:)

A következő bejegyzésben lesznek a mostani cm-ek, illetve a mai kaják! Na de most megyek tornázni! 😀